جنجال آقازاده ساشا سبحانی ؛ ریچ کیدز آقای سفیر

مجموعه: اخبار تاپ تاریخ انتشار مطلب: 2018/08/22
جنجال آقازاده ساشا سبحانی ؛ ریچ کیدز آقای سفیر

لاکچری گردی با آقازاده ؛ ساشا سبحانی

ساشا سبحانی ، متولد شهریور  ماه ۱۳۶۷ در تهران و فرزند احمد سبحانی ، سفیر سابق  ایران در کشور ونزوئلا است. او چند سالی است که در خارج از کشور زندگی می کند و سفرهای لوکس و پارتی و مهمانی های خاص با حضور دختران گوناگون و مقصدهای لاکچری اروپا و آسیا، وی را در کانون توجه رسانه ها و افکار عمومی ایران قرار دارد. خیلی ها ساشا سبحانی را هم  چون پسر سفیر ایران در دانمارک که اخیرا در شهرک غرب با آناشید حسینی، مدل محجبه ازدواج کرد، آقازاده و ژن خوب می دانند که با پول پدر، جولان می دهد.

ساشا سبحانی با انتشار استوری و ویدئوهای مختلف در صفحه اش، سبک زندگی لوکس و مجلل خود را که در هتل ها و ریزورت ها و ساحل های خصوصی در کشورهای مختلف جهان سپری می شود را از طریق صفحه اینستاگرامش  اطلاع رسانی می کند که همواره با حملات اینترنتی کاربران ایرانی همراه می شود که او را مصداق رانت و ژن خوب می دانند. ژن خوب، اصطلاحی است که حمید رضا عارف، فرزند ارشد دکتر محمد رضا عارف (رییس فراکسیون امید مجلس شورای  اسلامی) چند سال پیش باب کرد و از زندگی  لوکس خانواده خود گفت. موضوعی که بعدها در اظهارات فرزند دکتر  طهماسب مظاهری (رییس کل سابق بانک مرکزی) نیز دیده شد.

حتما بخوانید :

آشنایی با احمد سبحانی : پدر ساشا سبحانی ، آقازاده لاکچری گرد

لاکچری گردی با آقازاده ؛ ساشا سبحانی

 

حتما بخوانید :

کمپین فرزندت کجاست؟ از وزرا و مجلسی ها تا شورای شهر تهران

ماجرای دعوا شیلا خداداد و ساشا سبحانی چه بود؟

ساشا سبحانی، ژن خوب و آقازاده دکتر محمد سبحانی، دیپلمات خوش سابقه ایران، به واسط تصاویر لاکچری گردی های خود از ترکیه و دوبی تا یونان و اسپانیا، آن هم در کشتی های لوکس و با دختران متفاوت آلبانی و روس و عرب و ونزوئلایی، در کانون توجه رسانه ها به خصوص کاربران شبکه های اجتماعی ایران قرار گرفت و البته مردم ایران را با انواع و اقسام اهانت ها همراه کرد. اگر چه بعدها، از مردم در پستی عذرخواهی کرد.

او اخیر شیلا خداداد را تهدید به افشا گردی علیه زندگی مجردی اش کرد که با واکنش سخت شیلا خداداد همراه شد. در ویدیوی ۵۵ ثانیه ای زیر، تهدیدات ساشا سبحانی را که این روزها شمار فالورهای اینستاگرامش از مرز ۲۰۰ هزار نفر فراتر رفت را در زیر مشاهده کنید.

ویدیوی توضیجات شیلا خداداد را در ویدیوی زیر در واکنش به اظهارات ساشا مشاهده کنید.

 

ویدیوی جنجالی ساشا سبحانی

در روزهای اخیر، انتشار فیلمی از ساشا سبحانی که مخاطب این سخنان، کاربران اینستاگرامی است که به پیج او رفته‌اند، می‌گوید: «تا کی می‌خواهید انقد حسادت کنید، تا کی می‌خواهید سرتون رو بکنید تو زندگی مردم، به جای این که وقتتون رو بگذارید و بیایین پیج من و بد و بیراه بگید، فکرتون رو بزارید تو کار، برید یه پولی در بیارید، اگر نمی‌تونید پول در بیارید و نمی‌تونید زندگی کنید، برید بمیرید، تمام!»

پس از اظهارات اهانت آمیز ساشا سبحانی ، احمد سبحانی ،  پدر وی اعلام کرد که دیگر او را به عنوان پسر قبول ندارد.

پدر ساشا سبحانی سفیر سابق ایران در ونزوئلا

ساشا مدت ها است که خانواده را ترک کرده و در خارج از کشور زندگی می کند و زندگی و سفرهای لوکسی هم دارد. او دانش اموخته رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه UCAB کاراکاس است و مشاهده او در کشتی های غول پیکر مجلل و سواحل خصوصی با قلیان و دختران و پسران مختلف، جنجال آفرین شد. توهین او در ۲۸  مرداد به مردم ایران در قالب یک فایل ویدیویی، جنجال دیگری از آقای جنجال ساز لاکچری گرد بود.

در پی انتشار این ویدیو، برخی  از سلبریتی  ها مثل علی کریمی که خود اتفاقا با بستن کامنت های اینستاگرامش، در فهرست منتقدین انتقاد گریز قرار می گیرد نوشت:

پست تلگرامی جادو گر آسیا علی کریمی در واکنش به ویدیوی اهانت آمیز ساشا سبحانی

(پست تلگرامی جادو گر آسیا در واکنش به ویدیوی اهانت آمیز ساشا سبحانی که بیش از ۲۰۰  هزار دیده شد)

ساشا چند ساعت بعد با انتشار  پستی در اینستاگرامش که بیش از ۲۰ هزار لایک و هزاران کامنت دریافت کرد این چنین توضیح داد:

توضیحات اینستاگرامی ساشا سبحانی درباره ویدیوی اهانت آمیز به مردم ایران

(توضیحات اینستاگرامی ساشا سبحانی درباره ویدیوی  اهانت آمیز به مردم ایران)

او برای دیده شدن بیش تر این پست، از هشتگ من آقازاده نیستم استفاده کرد.

فائزه سبحانی ، خواهر محمد سبحانی ملقب به ساشا سبحانی بوده که اطلاعات زیادی از وی در شبکه های اجتماعی در  دسترس نیست. اولین بار، نام ساشا سبحانی در سال ۱۳۹۱ در کانون توجه رسانه ها قرار گرفت. وقتی که در یک پارتی شبانه با حضور او در کاراکاس، یک نفر  به  قتل رسید.

انتشار استوری مربوط به ساشا که وی را با حضور یک زن در  اتاق هتل نشان می دهد، یکی  از جنجالی ترین  پست های اینستاگرامی آقازاده جنجالی قصه ما بود که هنگام بازگشت به کشور، توسط پلیس فرودگاه امام خمینی بازداشت شد و به  پلیس فتا گفته بود  که فیلم  ادیت شده است.

ساشا سبحانی از دوبی تا تایلند گردی

( ساشا سبحانی از دوبی تا تایلند گردی)

دوبی گردی ساشا سبحانی

(دوبی گردی  ساشا سبحانی )

تیپ های سال ۲۰۱۷ ساشا سبحانی در کروزهای مجلل ابوظبی

(تیپ های سال  ۲۰۱۷  ساشا سبحانی در کروزهای مجلل ابوظبی)

زندگی لاکچری پسر آقای سفیر سابق

زندگی لاکچری پسر آقای سفیر سابق، به  اندازه کافی جذاب و مورد توجه عموم است. به  خصوص در روزگاری که همه  به دنبال ترغیب مسئولان به الحاق به کمپین فرزندت کجاست  هستند. ما در سبک زندگی دیجیتالی ساشا سبحانی ، شاهد دوگانگی فرهنگی  هستیم که متاسفانه این روزها در زندگی فرزندان برخی از مسئولان و حتی عموم  مردم هم دیده می شود.

تصویر سلفی ساشا سبحانی در کربلا و حضور او روبروی کعبه

(تصویر سلفی ساشا سبحانی در کربلا و حضور  او روبروی  کعبه)

از طرفی ساشا سبحانی به بین الحرمین در کربلا معلی می رود. از طرفی به سفر به سرزمین وحی و حضور در حریم شریف نبوی و مسجد الحرام می بالد و با لباس احرام روی کعبه عکس  می اندازد، از طرفی وی را با قلیان داخل استخر یا دختران و پسران مختلف در خارج از کشور مشاهده می کنیم. از طرفی زندگی خود را عادی اعلام می کند  که وی را همواره با ماشین های لوکس چند میلیارد تومنی در حال ویراژ می بینیم.  او معتقد است که از سن ۱۴ سالگی مشغول به کار بوده و پدرش از آن زمان به وی حتی ۱ ریال هم نداده است!

ساشا سبحانی و کادو ولنتاین

( ساشا سبحانی  و کادو ولنتاین)

ساشا سبحانی مدتی است که در دوبی زندگی می  کند. جایی که پایتخت لاکچری گردهای آسیا بوده و یکی از مقصدهای گردشگری فوق العاده برای ژن های خوب، آقازاده ها و بچه پول دارهای تهران و مراکز استان های ایران به شمار می رود.

او به دلیل زندگی در ونزوئلا، مسلط به زبان اسپانیایی است و جای تعجب ندارد که بعضا وی را به همراه دوستان لاکچری گردش در ریزورت ها و سواحل اسپانیا مشاهده می کنیم. او از ۱۶ سالگی، کار  مترجمی زبان را انجام داده و گفته که روزانه ۵۰ دلار درآمد داشته است و هیچ گاه از رانت پدر دیپلمات با نفوذش استفاده نکرد.

لاکچری گرد با ماشین های لوکس ساشا سبحانی در دوبی

(لاکچری  گرد با ماشین های لوکس ساشا سبحانی در دوبی)

او قبلا گفته بود که حتی پس  از اتمام ماموریت پدرش، مدت ها در ونزوئلا کار کرده و زندگی می کرد. او، دوست پسر هوگو چاوز، رییس جمهور فقید ونزوئلا است.

جنگ لفظی سالومه و ساشا سبحانی

یکی از کانون های توجه افکار عمومی ایران به اظهارت و سبک زندگی لوکس این آقازاده لاکچری گرد، انتشار ویدیویی از سالومه، مجری من و تو بود که گوشه هایی از زندگی وی را رسانه ای کرد. موضوعی که با واکنش شدید الحن ساشا سبحانی همراه شد.

گشتی در اینستاگرام ساشا سبحانی

ساشا سبحانی حدود ۱۹۰ هزار فالور دارد و قریب  به  ۲۰۰ صفحه را نیز  دنبال می  کند که کلکسیونی از برندهای و مقصدهای گردشگری  و خرید لوکس و انواع دوستان پسر و دختر او در کشورهای  مختلف است. صفحه وی را در این نشانی دنبال کنید.

وی به صورت هفته ای چند پست، از سبک زندگی دیجیتالی لوکس خود در اختیار مخاطبانش قرار می دهد. از ماشین های لوکس با دنده و فرمان طلایی تا نمایش ساعت  ها و کفش های  برند،‌ همه و همه مصداق هایی برای فخر فروشی  این آقازاده برائت شده می باشد.

تصویر لوکس از خودروها و کروزهای مجللی ساشا سبحانی

(تصویر لوکس از خودروها و کروزهای مجللی  که ساشا سبحانی در ماه های اخیر از انها استفاده کرده و به عنوان استوری در صفحه اینستاگرام  خود منتشر  کرد)

 ساشا سبحانی در کنار دوستش

(یکی از جدید ترین پست های اینستاگرامی ساشا سبحانی که وی  را در کنار دوستش به نام KAKA نشان می دهد)

ساشا سبحانی در روزهای پایانی مرداد ماه

( ساشا سبحانی در روزهای  پایانی مرداد ماه با انتشار  عکس های بالا در اینستاگرام جنجالی خود نوشت: در  دنیای تنگ نظران،  اندازه بودم جرم  است. IN GOD WE  TRUST.  پس از این انتشار بود که هزاران پیام توسط کاربران ایرانی زیر  این پست منتشر شد)

 ساشا سبحانی در حال تبلیغ سایت های پیش بینی

( ساشا سبحانی  با انتشار ویدیویی که یکی از تصاویر آن را در بالا مشاهده میکنید، از طرفدارانش  خواست تا در  سایت های قرعه کشی شرکت کنند. ویدیویی با ۹۰۰ هزار بار بازدید که نشان میدهد او به  فعالیت غیر  قانونی قمار  هم  روی آورده است)

ساشا سبحانی در استخر های لاکچری

( ساشا سبحانی  زیر این پست نوشت: تابستون کوتاه است. )

لاکچری گردی های ساشا سبجانی و دوستان در سواحل آنتالیا

(لاکچری گردی  های ساشا سبحانی و دوستان در سواحل  آنتالیا)

ساشا سبحانی در یکی از کافه های تایلند

( ساشا سبحانی  زیر  این عکس  در یکی از کافه  های تایلند نوشت: آن چیزی را که لایقش نیستی از دست خواهی داد)

ساشا سبحانی و دوستش در بالکن یکی از خانه های لوکس در منطقه ZORLU CENTER در شمال شرقی شهر استانبول ترکیه

( ساشا سبحانی و دوستش در بالکن یکی از خانه های لوکس در  منطقه  ZORLU CENTER در شمال  شرقی شهر استانبول  ترکیه را در این عکس مشاهده می کنید که مثل سایر پست های وی، لایک  های فراوان و توهین  های زیادی به همراه داشت)

ساشا سبحانی با پورشه کوپه

( ساشا سبحانی در  این عکس را با پورشه کوپه مشاهده  میکنید که زیر  این  عکس با خودرو لوکس خود نوشت: آیا مرا می شناسید؟ اسم من را گوگل کنید)

ساشا سبحانی را در یکی از کروزهای لوکس در حال استانبول گردی

( ساشا سبحانی را در یکی از کروزهای لوکس در حال  استانبول گردی مشاهده می کنیم. وی  زیر  این عکس لوکس نوشت: قاضی هم  فقط یکی خداست. )

ساشا سبحانی در یکی از رستوران های لوکس در دوحه قطر

( ساشا سبحانی در این عکس که وی را در یکی از رستوران های لوکس در  دوحه قطر  نشان می دهد در حال تابستان گردی است. وی زیر این  پست اینستاگرامی نوشت: زمان شما محدود است. آن را در زندگی دیگران هدر ندهید)

دوبی گردی های لوکس آقای خاص ساشا سبحانی

(دوبی گردی های لوکس آقای خاص و جنجال را مشاهده می کنیم که زیر  این عکس نوشت: خدایی  هست)

ساشا سبحانی با یک سوپر خودرو لاکچری

( ساشا سبحانی با انتشار یک ویدیوی جنجالی از ماشین گردی های خود با یک سوپر خودرو لاکچری که به  ادعای  وی، طراحی آن را یک ایرانی انجام داده  است، بخشی  از سبک زندگی مجلل خود را در جمیرا بیچ دوبی به انتشار گذاشت. ویدیویی  که ۱  میلیون بار مشاهده شد. او زیر  این پست نوشت: با افتخار یک ایرانیم. او رضوانی موتور را تگ کرد)

ساشا سبحانیدر حال پورشه گردی ۲۰۱۸ در جمیرا بیچ دوبی

( او با انتشار این عکس  که او را در حال پورشه گردی ۲۰۱۸ در جمیرا بیچ دوبی به  نمایش  می گذارد و عکس برج خلیفه (لاکچری  ترین  و مرتفع ترین  برج جهان ) نیز در عکس مشخص است نوشت: بی  اعتنا باشید به کسانی که پشت سر شما حرف می زنند. آن ها به همان جایی  تعلق دارند. درست پشت سر  شما)

ساشا سبحانی در منطقه NIKKI BEACH شهر دوبی امارات

(صبحانه خوری با دوستانی که معمولا عکاس هستند و در  عکس دیده نمی شوند. او را در منطقه  NIKKI BEACH شهر دوبی امارات مشاهده می کنید)

 ساشا سبحانی زیر این عکس اینستاگرامی که او را در حال رنج روور سواری در شهر استانبول ترکیه

 ( او زیر این عکس اینستاگرامی که او را در حال رنج روور سواری  در شهر استانبول ترکیه  نشان می دهد نوشت: کاش  یکی یادمون بده تو همه  چیز نظر  نداشته باشیم. سیدی با تو هستما. حواست و جمع کن در مورد چیزایی که نمی دونی نظر  نده!. او امکان کامنت گذاری را در این چنین عکس ها در اینستاگرامش بسته  است)

ساشا سبحانی در این تصویر، سوار بر یک کشتی کوچک لوکس شده و مشغول استانبول گردی

( ساشا سبحانی در این تصویر، سوار  بر یک کشتی  کوچک لوکس شده  و مشغول استانبول گردی  در اطراف منطقه  BEBEK ترکیه است. او زیر  این عکس اینستاگرامی  نوشت: اگر جرات زدن حرف  حق را نداری، لااقل برای کسانی که حرف نا حق می زنند دست نزن!)

ساشا سبحانی را در این عکس در HOUSE RESIDENCE‌ استانبول ترکیه

(او  را در این عکس در HOUSE RESIDENCE‌ استانبول ترکیه مشاهده می کنید که زیر این پست در اینستاگرامش به مناسبت نوروز ۹۷ نوشت: امیدوارم تو سال سگ، خوشبختی پاچه همتونو بگیره و ول نکنه)

سافاری در دوحه قطر به روایت ساشا سبحانی لاکچری گرد

(سافاری در دوحه قطر به روایت ساشا سبحانی  لاکچری گرد. او باز هم  زیر این عکس  خود در اینستاگرام  نوشت: بیایان، جای  خوبی  است که خود را پیدا کنی یا خود را از  دست بدهی!)

کلکسیون تیپ های لوکس ساشا سبحانی ، تیپ وی را در قطر

(از کلکسیون تیپ های لوکس ساشا سبحانی ، تیپ وی را در قطر مشاهده می کنیم. او زیر این عکس در اینستاگرام نوشت: مراقب  باش  به  مردم  چی میگی. دوست امروزت شاید دشمن فردات باشه!)

ساشا در مرکز تجاری لوکس سام تهران در سال ۹۶

( ساشا در مرکز تجاری لوکس سام تهران در سال  ۹۶ مشاهده میکنیم)

ساشا و لاکچری گردی در کافه رستوران

( ساشا و لاکچری گردی در کافه رستوران .  او زیر  این عکس در اینستاگرام نوشت: من بد نیستم. چون بلد نیستم  یادمی گیرم. اما فراموش میکنم)

ساشا سبحانی در TEA GARDEN

( ساشا سبحانی در روزهایی که در ایران بود را در TEA GARDEN مشاهده میکنیم)

سلفی با محمد علیزاده در یکی از کنسرت های تابستان ۹۶

(سلفی با محمد علیزاده در یکی از کنسرت های تابستان ۹۶)

ساشا سبحانی را در هتل مجلل ۵ ستاره CIRAGAN PALACE KEMPINSKI در شهر استانبول

(او را در هتل مجلل ۵ ستاره CIRAGAN PALACE KEMPINSKI در شهر استانبول میبینید)

ساشا سبحانی در شرکت خصوصی خود به نام فیروزه در برجی در منطقه فرمانیه تهران

(او را در شرکت خصوصی خود به نام فیروزه در برجی در منطقه فرمانیه تهران در دسامبر سال ۲۰۱۶ میبینیم)

قطعا داستان ساشا به این جا ها ختم نمی شود و در روزهای آینده، جزییات بیش  تری از این پسر لاکچری گرد جنجالی آقازاده رسانه ای خواهد شد. اگر میخواهید با فرزندان آقازاده آشنا شوید، گزارش ما درباره ژن های خوب را بخوانید.

نظر شما درباره سبک زندگی ساشا سبحانی  چیست؟

ساشا سبحانی از ۳۱ مرداد ماه، صفحه اینستاگرام خود را private کرد

( ساشا سبحانی از ۳۱ مرداد ماه، صفحه اینستاگرام خود را private کرد)

مطالب مرتبط

نظر شما !!!

74 دیدگاه برای “جنجال آقازاده ساشا سبحانی ؛ ریچ کیدز آقای سفیر”

  1. غلی باقری

    با سلام مثل اینکه انقلاب کردیم که پول را از فرزندان عوامل پهلوی گرفته و دودستی به آدمهای بیسواد مسلمان نما دادیم در ایران انسانهای که دارای نفوذ و قدرت هستند را میتوانیم ببینیم که بچهای ینها مثل ایرانیهای معمولی زندگی میکنند اگر پدر محترم ایشان پای این بچه را در محافل خصوصی … باز نمیگرد اون بچه هم عادت به اینکارها را پیدا نمیکرد به امید خدا روزی این حرامی را جایی زیارت میکنم و نشان میدهم مردن یعنی چه

    • مرتضی

      بجای بدوبیراه گفتن به دیگران, تفکرات خودت رو درست کن تا امثال اینها توی جامعه مثل انگل رشد نکنند.

    • آریا

      سلام
      چقدر ما بدبختیم که داریم بهش فکر میکنیم گزارش تهیه میکنیم از متولد ۶۷چه انتظاری دارید گناه داره بابا ولش کنید

      • هی داد

        مردم ما به خاطر عزتخواهیهای پدران این آقازاده ها ۸ سال رفتند با هیولایی به نام صدام بدون آنکه هیچگونه دستاوردی برایشان داشته باشد،جنگیدند آنوقت این پسرک…..

      • نيلوفر

        گناهو ما داريم كه يه كشوز اونورتر به دنيا نيومديم كه اينجور آشغالا از توليد همين مردم باس بيان واسه اين ملت آسيب ديده و نيازمند نمايش زندگيه لوكسشون رو بذارن
        خاك بر سر گذشتگان ما كه نسل مارو بدبخت كردن

      • ارام

        گناه چی داره😣😣ازش بدم میاد😣😣

    • محمد

      دلت خوشه برادر من این ساشا سبحانی دیگه ایران نمیاد که دست شما بهش برسه

    • alialavi2018

      باید از پدر این آقا زاده سوال بشه که چه لقمه ای بهش دادی که این بچه شما اینجوری شده /اگه لقمه حلال میخورد اینجوری میشود ؟

      • ناقا زاده شایدم نه آقا زاده یا آقا نزاده

        نمی دونم مشکل لقمه حرامه یا نطفه حرام.
        چون تو اسلام گفته ازین ۲ حالت خارج نیس.
        کاش باباش این نظرتو بخونه بیاد اعتراف کنه که مشکل کجاس. لقمه یا نطفه ؟؟!!!!!!!!!!

    • بله

      شماها مفت خورهاسالها توی زندگی مردم سرک کشیدید.اموال ره به بهانه لوکس بودنشان به ناحق مصادره کردید.هزاران هزار میلیارد تومن از اموال بیت المال مردم نیز خوردید و بالا کشیدید.امثال شماها مفت خوران و دله دزدان به کشور ما همچون غنیمت جنگی نگاه کرده و تا کنون علاوه بر این مفت خوریها،هزینه های بسیار سنگینی به خاطر هوی و هوستان به ملت ایران تحمیل کردید بدون اینکه کوچکترین دستاوردی برای ملت مظلوم ایران داشته باشد.حالا هم که با پولهایی که از ملت ایران دزدی کردید دارید در خیابانهای لاس وگاس و جاهای دیگر خوشگذرانی و عیاشی می کنید بدون اینکه پاسخگو به کسی باشید.

    • ارام

      ازش بدم میاد😭😭

    • ارام

      خیلی ازش بدم میاد😣

  2. علی

    امثال ساشا سبحانی ها دارن با پول مردم لاکچری بازی میکنن اونوقت ما بدای یه وام ازدواج گرفتن پدرمون درمیاد

  3. محمد رضا

    با بیت المال میرن شامپاین میخورن و دختر بازی میکنن

    • درست است

      بله، حجابشان و بگیر و ببندشان و گشت ارشادشان برای مردم بینوای ما روبراست.اما خودشان جاهای دیگر…..!!!!

  4. حرف حق

    از این دولت و حکومت چیزی جز این انتظار نمی رود
    من معلم.استاد دانشگاه . فوق لیسانس با ماهی ۱۸۰۰با ۲۸ سال سابقه در آرزوی یک شمال رفتن موندم……ساشا و ساشاهای دیگر هم اینطور……….
    قضاوت با شما…….
    ممنون از عدالت اسلامی اجرا شده در کشور….
    ممنون ممنون

  5. دادخواه

    یا خودت که نه حتما خودت وایل وتبارت خرین که به قول تو ملت شریف ایران را هم مانند خودتان ……فرض کردید فقط از امروز دعا کنید که ملت قیام نکنند که اگر حرکت کنندطومار شما را درهم خواهند پیچید من یکی از کسانی هستم که با تمام قوا از شما در هرکجا از اقصا نقاط عالم که ساکن باشید به حول وقوه الهی انتقام سختی خواهم کشید حکومت معاویه باعث رشد زالو صفتهایی چون شکا شد امام کجاست که ثومره روی کار اوردن حکومت نشسته برجای طاغوت را ببیند فریاد دادخواهی بر اورد که علمای تاجر شکرو ….. به داد اسلام برسید

  6. دادخواه

    خدا لعنت کنه کسانی که تو (…) وامثال تورو تو این مملکت مسیولیت دادن که بهترین فرزندان این کشور خونشان را دادند که این اشغالها موج شواری کنند مماشات کافیست یا همه با هم خوردیدو میخورید یا حق این فاسدین ره کف دستشان میگذارید

  7. ناشناس

    به نظرم دیگه کم کم باید از قوه قضاییه قطع امید کرد. ایران الان نیازمند ی حسن صباح و گروه حشاشیش هست که قلعه هاشون نامریی باشه.

  8. زهرا ددی

    برو بابا با این نظرت . یه بچه بی پدر و مادر تازه به دوران رسیده بیشتر نیست!!!!

  9. حسین ضیاالدینی

    از سفره شهدا پدرت به تو نان داده

  10. ناشناس

    پدرت از خون شهدای این مملکت به تونان داده بی غیرت

  11. خدای مظلومان

    واقعا این ساشا سبحانی از کجا این ثروت رو آورده؟ چه شغلی هست چه کاری هست چه ایده ای هست که به اینجا رسیده؟! اینکه همش توی اینستا گرام هست کی وقت می کنه کار کنه؟!

  12. وحید

    پدر ایشون سفیر بود مقام داشت الان نداره و بازنشسته هستن کاش یاد بگیریم تو زندگی دیگران سرک نکشیم . محمدرضا یا همون ساشا هرچی هست واسه خودشه به ما چه ارتباطی داره بجای این حرفها فکر آسایش مردم باشید

    • ناشناس

      اگه به فکر مردم باشند چطوری ساشاهای خودشون را ساپورت کنند
      می دانی هر مسئول قوه مجریه حداقل یک ساشا داره که ما نمیشناسیمشون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سعید

      بشین سر جات باباش دزدیده حسابی تو ونزئولا

  13. علي

    دور نيست زماني كه امثال ساشا سبحاني ها و پدران ومادران حرام خوارشان توي همين خيابونهاي تهران توسط مردم مستاصل و ناميد تكه پاره بشن و به درك واصل بشن خودشون هم اينو خوب ميدونن و براي همينه همشون دارن تو خارج از كشور براي خودشون پناهگاه درست ميكنن و پول ها رو خارج ميكنن

    • چی بگم

      متاسفانه کشور ما مستعمره را برایشان پیدا کرده و آنها تا می توانند دست ناپاک و پلید و چرکینشان را جیب مردم پاک و مظلوم ما کرده و اموال ما را به ناحق تاراج کرده و با خود به خارج برده و مشغول عیاشی و فسادشان می شوند و در آنجا به بیخ ریش ملت ساده اندیش ایران می خندند و به مردم صدقه سری پرداخته و می خواهند ما را گدا و دزد بار بیاورند.

  14. حمید

    از این نو کیسه ها توو ایران زیاد بوده و هستند منتها این یدونه از نوع اسکل ترینشون بوده که تابلو بازی درآورده زیاد خودتونو ناراحت نکنید مثبت فکر کنید

    • ناشناس

      لعنت بر پدر ومادرش که انسانهای عوضی هستند اینگونه بچه تربیت کردند.

      • هووم

        این مسئولان فقط ثابت کرده اند که مردم ما را برای انتخابات و جنگ و تحریم و… می خواهند و گرنه جاهای دیگر این مردم کوچکترین ارزشی برایشان ندارند.

  15. لاله

    بیشعور عوضی از خوئتسون حرومزاده تر خودشون هستن عرب های ایرانی نما

    • بروید

      ای تازیهای عراقی،از مملکت ما بروید و ما را به چشم غنیمت جنگی(الانفال) نگاه نکنید.شرم بر شما باد که دعواهایتان را هم به ما رجوع می دهید و کاری کرده اید که به ما فرس المجوسی و فرس الکلب گفته و به مردم آذربایجان رافضی صفوی مجوسی بگویند.هر کسی هم که با شماست،از خودتان است.وجود شماها در کشور ما جز گرفتاری و بلا و فاجعه و مصیبت چیز دیگری به همراه نداشته.

  16. ناشناس

    اگه به فکر مردم باشند چطوری ساشاهای خودشون را ساپورت کنند
    می دانی هر مسئول قوه مجریه حداقل یک ساشا داره که ما نمیشناسیمشون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  17. ناشناس

    باید از پدرش انتقام گرفت

  18. ناشناس

    تف ب روح پدرش که میگ من مسئول اون نیستم پس اگ شما که اون اعجوبه را ساختی ؟؟ نیستی پس کیست مسئول ؟ اشغاللای مفت خور

  19. مهدی

    با سلام به دوستان هیجانی نمی دانم خودمون هم اگه موقعیت اینها رو داشتیم آیا داشته هامون رو با بقیه شریک می شدیم یامثل این موجودات پزشو به بقیه می دادیم اگه در این موقعیت قرار بگیری و به دردهای دیگران توجه داشته باشی هنره کاش دوستانی که اینهمه از این آقازاده مفت خور غیر بنی آدم ! اینهمه بد میگن امیدوارم اگه وضعشون خوب شد این حرفهاشون یادشون نره و خوشیهاشون رو با دیگران قسمت کنند و مثل این موجود فخر فروشی نکنند ! همچنین خودم !

  20. م ع

    سوئء استفاده اینجورپدر وپسرها باعث شده مردم ثروتمند ایران محتاج نون شب شدن!!!!!!!!!!!!!

  21. م ع

    اینجورپدروپسرها باعث شدن مردم ثروتمندایران محتاج نون شب شدن!!!!!

  22. عباس

    شماغلط کردی آقای سفیر کثیف چرا فزندان ماچنین غلطی نمیکنند تو اصلا کدامگوری بودی که با پول این مردم به این جا رسیدی توی خائن وامصال مثل شما هر غلطی دلتان می خواهد میکنید بعدمی گوئید دیگر فرزند من نیست مردم بیدارن آقای سلطانی کثیف

  23. نام و نام خانوادگی عباس

    سلطانی هم لقمت حرام بوده هم تخم حرام چون حلال زادهچنیینک ارهایی با پول اینملت بیچاره نمیکند خیلی اشغالی

  24. عباس

    هیچ بددهنی نیست دستگاهقوه قضایی ما مشکل دارد وگرنه خشتک توو فرزندت گل سرت می کشید تو غلط کردی دروغگو بی مصرف من یک رزمنده هستم رفتم جنگ برای مملکت وابروی مملکتم ولی توی اشغال وفرزنده نا خلفت باید توهین به این ملت بزرگ نماید توف به شرف نداشته ات

  25. اشکان

    زمانی که در بستر مرگ باشی، میبینی که هر چه قدر هم پول داشته باشی زورت به اجل نمیرسه، درست اون لحظه هست که کل دوران زندگیت مثل یه فیلم جلو چشمات قرار میگیره اگه تاثیر مثبتی تو زندگی مردم گذاشتی، مردم برات گریه میکنن ولی خودت خوشحال و سربلندی و برعکس اگه فقط فخر فروشیت بود و بی تأثیر تو زندگی مردم بودی اونوقت بودن ونبودنت هیچ فرقی برا مردم نداره و کسی هم برا نبودنت گریه نمیکنه و خودت هم از مرگت ناراحتی، خدا کنه طوری زندگی کنیم که وقتی مردیم، مردم بگن: حیف چه زود رفت، بگن: فلانی اگه بیشتر زنده بود شاید خدمات بیشتری به بشر میکرد…به قول حافظ هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

  26. ناشناس

    این عزیزان از پدرانی فوق العاده انقلابی هستند ما که ضد انقلابیم

  27. معلم

    لت بر رانت خوار

  28. علی

    معنی حکومت عدل علی هم فهمیدیم
    خدا همه مسئولان دزد و زالو صفت رو به سزاشون برسونه انشائا…

  29. ناشناس

    بیشتر شبیه ولگردهاست

  30. ناشناس

    امثال اینها زیاده لا اقل این اقازاده خودشو انجوری که هست نشان میده انها که فیلم بازی میکنند پس چی

  31. هاشم

    باور کنید اون مقصر نیست این ما و ملت ما هستن که در فقر اطلاعاتی به سر می برند و سر گرم زندگی ابدی شده اند چون خودشون میخوان

  32. شیرزاد. Ros

    ! دوست داشتم ی روزی دستم برسه به دستت فقط

  33. رضا

    باید اون پدرش خجالت بکشه که میگه خودش پول درآورده اینجوری زندگی کنه.
    ننگ بر حکومت ولی وقیح

  34. حمیدگنجی

    ازاینکه ساشاهرکاری میکندمسئولش خودش هست ولی درشان پدرش نیست که درجمهوری اسلامی مسئولیت وپستی داردوبایدازپسرش بصورت واقعی برائت جوید

  35. قاسم

    اتفاقا نوش جونش. اینا رو مردم انتخاب کردند. مردم انتخابشون کردند که مال همین مردم رو بخورند چون مردم احمق هستند. همین مخالفان عزیز حماسه از خودشون نشون میدند.

  36. محمد حسین

    اینا باید بیوفته دسته ابوبکر بغدادی…

  37. زهرا

    از کی تا حالا بادمجون هم جز میوه هاست حالا برو اقا زاده کشورهای دیگه رو نگاه کن یا ثروت مندان خارجی رو بابا تفریح و دختر بازی لاشی بازی تا یه جایی خوبه یکم به خودت استراحت بده والا من که از دیدن قیافت حالم به هم میخوره لاقل تو که پولداری یه حرفه ای یادبگیر
    این دیوونه کی جز اقا زاده ها کرد 🤣🤣🤣🤣🤣

  38. ناشناس

    خدا لعنتش کنه

  39. کیان

    مردک ….. باباش در اومده گفته خوشجالم پسرم ساشا جون از دسترنج خودش داره لذت میبره
    اره جون خودت انگار یه ادم متولد ۶۷ میتونه به این مدت کم یه همچین ثروتی را از راه کار کردن به دست بیاره انگهر با ادم خر و نفهم صحبت میکنه

  40. تینا

    یه زن باز معتاد و کثیفه که حد نداره با پولای مردم داره عشق و حال میکنه هرزه ی بدردنخور

  41. ناشناس

    مشت نمونه خرواراست. یکی از هزاران ژن کثیف که با تحریم ها دارن حال میکنن .

  42. ناشناس

    اقا زالو مملکت رو فرا گرفته

  43. .

    این یک حیوان وحشی وبی فرهنگ بیشتر نیست.

  44. وحید

    پدرش هم یک دروغگو به جامعه تحویل میدهد مگر میشود متولد ۶۷ این همه ثروت بدست بیاورد

  45. مهندس علی

    یک عقده ای که در خلال زد و بندهای احمدی نژاد با چاوز و تاسیس شرکت های صوری در این کشور با پول بیت المال ، سرمایه این مملکت را به جیب زدند . یک ک… مانند زنجانی .

  46. محمود

    قطعا این جانورزاده ها از رانت پدرانشون به این زندگی نکبت بار رسیده اند…. آیا نباید حداقل راه را برای جانوران بعدی بست.‍.؟! نباید عامل اول فساد که اولیای ایشان هستند را حتی پس از اعتراف و براعتشان که دیگر سرمایه از دست رفته از بیت المال نمیشود را نباید از مناصب دولتی اخراج کرد و ثانیا قانونی جهت جلوگیری از رشد این قبیل علف های هرز به تصویب رساند…؟!!!
    کجای کاریم مسئول… کجای کاریم هموطن…

  47. آزرده از دروغ و ریا

    مرده شور اون پدرشو ببرن که ازهمچین حیوون عقده ای که پس انداخته،حمایتم میکنه،والبته مرده شور حامیانشونو …

  48. رضا

    به ما میگن فیلم ناجور نبینین در صورتی که پسرای مسئولین سازنده این فیلم ها هستن🤦‍♂️

  49. کیارش

    این یارو مشکل نیست.
    مشکل سیستم هست که به این انگل و امثالهم اجازه میده خیلی راحت دار و ندار این خاک رو هاپولی کنن و باهاشون هیچ کاری نداره. تا وقتی سیستم به شما اجازه فساد رو میده پس هر روز اوضاع بدتر و بدتر میشه….

  50. امید

    دمش گرم که وقعیت وجودی خودشو خیلی راحت نشون داد/بخاطر اینکارش تحسینش میکنم/اگه ثروتش از بیت المال باشه ، داره نشون میده که لاکچری بازی خیلی از مسوولین به یه شکل دیگه همینطوریه/منم دوس دارم با پول خودم خوش باشم نه با پول بیت المال

  51. تینا

    چقد ازین بدم میاد مرتیکه جنون جنسی داره یبار رفتم پیجشو دیدم حالم بهم خورد چقدر یه آدم میتونه وقیح باشه یه مشت زن فاسد رو دور خودش جمع کرده که مثلا بگه من خیلی شاخم عقده اییه بدبخت چیپ🧐چرا این آشغالا رو از فضاهای اجتماعی جمعشون نمیکنن

  52. غریبه

    واقعا جای تاسف داره که چنین انگلایی تو جامعه باشند چه بچه‌ها یی که حتی شی خشک ندارن تغذیه شند اون وقت چنین افرادی چه ها که نمیکنن به کمرت بزنی اون زیارتی که رفتی پدر من ۱۰ سال اسیر عراق بودن والانم ۵۰ درصد جانبازی دارن خودمن لیسانس دارم اما بخاطر فقر پرستاری سالمند میکنم حررومت باد نفرین همه دنبال تو و امثال تووو ساشا جان بابا

  53. Parsa

    ای دزدزاده ثروتمندباشی یا پیر_زیبا باشی یا زشت_قوی باشی یاضعیف
    آب عجل درگلویت میپرد و
    اجازه نخواهد داد به اندازه ی چشم به هم زدنی زندگی کنی.

قالب تفریحی