چگونه در خانه پولدار شویم ؟

مجموعه: دسته‌بندی نشده, کسب و کار تاریخ انتشار مطلب: 2018/07/10
چگونه در خانه پولدار شویم ؟

این جمله که چگونه در خانه پولدار شویم شاید به ذهن خیلی از خانم ها و اقایانی که وقت اضافه زیادی در خانه دارند رسیده باشد. پولدار شدن در خانه واقعا امکان پذیر است و شما می توانید با استفاده از روشهای مختلف و خلاقانه در خانه بنشینید و پول دربیاورید. این روش به خصوص برای کسانی که از کارهای تمام وقت بیزارند و دوست ندارند هر روز صبح زود بیدار شده و در مترو و اتوبوس غلت بزنند بسیار مناسب است. در سراسر دنیا خیلی از افراد هستند که بدون نیاز به استخدام شدن در شرکت یا محل خاص و با سرمایه خیلی اندک در خانه کار کرده و امورات خود را به خوبی می گذرانند و برخی دیگر هم بوده اند که از این راه به پول هنگفتی رسیده اند و پولدار شدن در خانه را تجربه کرده اند.

چگونه در خانه پولدار شویم ؟ خانم های خانه دار حتما بخوانند

( چگونه در خانه پولدار شویم ؟ )

حتما بخوانید :

چگونه در ایران پولدار شویم ؟

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟

چگونه بدون سرمایه پولدار شویم ؟

با استفاده از سایت SWAGBUCKS در خانه بنشینید و پول دراورید

برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی به افرادی که ویدئو و کلیپ های آنها را تماشا کنند پول پرداخت می کنند. سایت SWAGBUCKS یکی از آنهاست. شما با تماشای ویدئوهای این سایت می توانید در ماه چیزی در حدود ۳۰ دلار پول دربیاورید. تصور کنید در خانه نشسته اید و فیلم می بینید و علاوه بر اینکه به اطلاعاتتان اضافه می شود و گاهی هم می خندید درآمد هم کسب می کنید. ایده های نو همیشه جواب می دهند اگر به شکل درستی عرضه شوند. در این ایده علاوه بر اینکه خالق آن صاحب ثروت زیادی می شود شما هم به عنوان بیننده می توانید درآمد خوبی کسب کنید. با چرخ زدن در وب سایت های مشابه شاید بتوانید چندین نوع از این سایت ها را پیدا کرده و از همه انها درآمد داشته باشید. پس وقتتان را در خانه هدر ندهید و بعد از انجام کارهای روزمره  زمان مشخصی را برای کسب درامد تعیین کنید.

با خرید از آمازون در خانه پولدار شوید

سایت امازون واقعا یک سایت خلاق و حرفه ایست. در این سایت برای افزایش فروش و جلب مشتریان دایمی راههای خلاقانه ای ایجاد شده و این راهها واقعا جواب داده اند. برای شروع در سایت امازون ثبت نام کنید در همین مرحله شرکت به شما یه ده دلاری هدیه می دهد. در ادامه هر بار که از سایت خرید می کنید هدایای بیشتری می گیرید، با این روش می توانید خرید هایی کمتر از کارت هدیه داشته باشید و تفاوت خرید و هدیه را پس انداز کنید البته شاید در ابتدا رقم بالایی نباشد اما برای کسی که در  خانه شغل دیگری ندارد منبع درآمد خوبیست. خانم هایی که شغل بیرون از خانه ندارند این کار می تواند برایشان جذاب باشد چون هم خرید می کنند و هم بعد از خرید پول دریافت خواهند کرد به نظرشما عالی نیست؟!

با مطالعه کردن در خانه پولدار شوید

بودن در خانه و نداشتن شغل بهترین فرصت برای مطالعه در زمینه های مختلف است. مطالعه این فرصت را به شما می دهد که با ایده و فضاهای جدیدی آشنا شده و ذهنتان خلاق و پویا شود. مطالعه کردن در زمینه های متفاوت و متنوع در واقع شروع یک راه تازه یرای پولدار شدن است. مطالعه را هدفمند انجام دهید و فقط در یک حوزه وارد نشوید از رمان گرفته تا کتاب های انگیزشی و کارآفرینی و مجلات به روز دنیا را از دست ندهید باور کنید بعد از مدتی به ایده هایی برای پولدار شدن می رسید که شما را هیجان زده می کند.

چگونه در خانه پولدار شویم مطالعه فراموش نشود

( چگونه در خانه پولدار شویم ؟ )

اگر برخی برنامه را نصب کنید شرکت ّسازنده به شما پول می دهد

برای برای پولدار شدن در خانه لزوما نباید کار خاص و مهمی انجام دهید گاهی با نصب برنامه ای خاص می توانید پول دراورید. شرکت هایی مثل گوگل برای نصب بعضی برنامه های تولیدی خود پول پرداخت می کنند. این کار را می توانید در لابلای کارهای دیگرتان و روش های دیگر پولدار شدن در خانه پیگری کنید چون عموما هر شرکت در ماه تعداد برنامه های نصبی زیادی ندارد. بنابراین به عنوان یک راه درامد هر چند محدود خوب و جذاب به نظر می رسد . سایت هایی مانند SHOP tracker ، Nielsen mobail panel  و برخی دیگر این فرصت را در اختیار شما قرار می دهند.

تجربیاتتان را به صورتی اینترنتی در اختیار علاقمندان قرار دهید

این روش برای کسانی که در خانه هستند و شغل دیگری ندارند واقعا روش خوب و پردرامدی است . شما می توانید با یک سرچ ساده شرکت هاییکه به تخصص و هنر شما نیاز دارند را پیدا کنید و با انها ارتباط برقرار کرده و در صورت نیاز خدمات مشاوره ای به انها بدهید و پولدار شدن در خانه را تجربه کنید. برخی سایت ها مانند yelp با معرفی مطالب و زمینه های تجاری مختلف از خوانندگان می خواهند نظرات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و برای همه نظرات ارائه شده پول پرداخت می کنند. البته راه اندازی یک چنین سایتی در خانه هم به نظر یک ایده جذاب است.

با توجه به اینکه در ایران یک چنین سایت هایی به ندرت فعالیت می کنند شما می توانید اولین ها باشید این کار باعث می شود بازدید کننده فراوانی جلب کرده و از راه همین بازدید های بالا هم پول زیادی دراورید. پس دست بکار شوید در مرحله اول لیستی از مشاغل کلیدی و جذاب فراهم کنید و بعد با طراحی یک سایت این مشاغل را معرفی کرده و از بازدید کنندگان بخواهید تجربیات خود را ارائه دهند، بعد برای هر نظر مبلغی در نظر بگیرید. بعد از مدتی خود بازدید کننده ها مبلغ سایت شما خواهند شد. جدا که ایده جالب و جذابیست! برای پولدار شدن در خانه فقط باید خلاق باشید.

شر تجربیات در اینترنت چگونه در خانه پولدار شویم

( چگونه در خانه پولدار شویم ؟ )

در خانه معلم مجازی باشید

اگر تحصیلات عالیه دارید و نتوانستید مطابق با تحصیلات و علاقه خودتان کار پیدا کنید یا به هر دلیلی نمی خواهید بیرون از خانه کار کنید همین الان یک آگهی تبلیغاتی با عنوان اموزش مجازی در فلان رشته و زمینه در سایت و شبکه های مختلف منتشر کنید و از علاقمندان بخواهید با صرف هزینه کمتر و بدون نیاز به خارج شدن از خانه در زمینه ارائه شده اطلاعات درسی و غیر درسی خود را بالا ببرند . این اموزش ها را می توانید به صورت اسکایپ و یا روش های دیگر که مورد توافق طرفین باشد انجام دهید. باور کنید خیلی از افراد حاضرند برای یک چنین اموزشی پول پرداخت کنند. واقعا برای پولدار شدن درخانه حتما نیاز نیست کار سختی انتخاب کنید.

کار با نرم افزارهای مختلف را یاد بگیرید و در خانه پولدار شوید

کار کردن در خانه فقط مختص به تدریس و اینترنت نمی شود شما می توانید با یادگیری نرم افزارهای نظیر فتوشاب و سایر نرم افزارهای تخصصی دیگر سفارش گرفته و در خانه انجام دهید. این کارها شاید در ابتدا پول چندانی نداشته باشد اما به مرور که کارهای خوب و با کیفیت ارائه دهید مشتریان بیشتری پیدا خواهید کرد و درامد بیشتری هم کسب می کنید. سعی کنید کار با نرم افزارهای حرفه ای و خاص را یاد بگیرید برخی نرم افزار ها کاربرهای حرفه ای ندارند و خیلی تخصصی هستند برای همین کار با انها می تواند درامد زیادی برای شما به همراه داشته باشد و یکی از کسانی باشید که راه پولدار شدن در خانه را پیدا کرده است.

چگونه در خانه پولدار شویم با یاد گیری کار با نرم افزار

( چگونه در خانه پولدار شویم ؟ )

یک راه دیگر برای پولدار شدن در خانه ؛ بازار بورس را رصد کنید

بازار بورس برای کسانی که شغل دیگری ندارند بهترین فضا برای پولدار شدن است، این بازار به ما می گوید چگونه در خانه پولدار شویم برای شروع یک دوره آموزشی بورس و نحوه خرید و فروش و تحلیل سهام بروید و بعد به طور دایم انواع سهم ها و وضعیت انها را رصد کرده و سهام های خوب را خریداری کنید.

در ایران هر چند سال یکبار بازار سهام یک جهش اساسی دارد و کسانی که به طور دایم این بازار را تحت کنترل دارند، می توانند سود هنگفتی از این شرایط کسب کنند. فقط باید بدانید، نباید همه تخم مرغ هایتان را در یک سبد بگذارید، یعنی نباید فقط روی یک یا دو سهم مانور بدهید سهم را به دسته های سود ده و کم سود ده تقسیم کنید و در هر کدام به نسبت درصد اطمینان از انها سرمایه گذاری کرده و به موقع هم از بازار خارج شوید.

به موقع خارج شدن از بازار بسیار مهم است یعنی بدانید دقیقا کی باید سهمتان را بفروشید این کار باید تا قبل از ریزش سهم انجام شود وگرنه ضرر زیادی خواهید کرد. کسب مهارت در این موضوع نیاز به تجربه و پیگیری روند بالا و پایین شدن سهم ها دارد و چیزی نیست که با کلاس اموزشی دریافت کنید. من دوستانی داشته ام که واقعا با نشستن در خانه و بازی با سهم ها پولدار شدن در خانه را تجربه کرده اند.

چگونه در خانه پولدار شویمبازار بورس

( چگونه در خانه پولدار شویم ؟ )

پولدار شدن در خانه با راه اندازی وبلاگ و سایت

اگر خانه دار هستید و شغل دیگری ندارید بهترین کار وبلاگ نویسی و راه اندازی یک سایت است. با این کار می توانید به پول زیادی دست پیدا کنید برای پولدار شدن در خانه علاوه بر راههای فوق راههای دیگری نظیر تولید محتوا برای سایت خودتان و جذب بازدید کننده های فروان وجود دارد. قبل از هر چیز برای محتوا نویسی و جذب بازدید کننده گوگل باید شما را شناخته و به عنوان یک سایت و یا وبلاگ استاندارد و معتبر بالا بیاورد.

دستیابی به این هدف فقط از راه یادگیری اصول محتوا نویسی و رعایت سئو امکان پذیراست. سئو روشی است که بوسیله آن گوگل سایت شما را به عنوان سایت های برتر ترند کرده و در صفحه اول قرار می دهد. این کار باعث می شود بازدید کننده با سرچ موضوع هایی که در وبلاگ یا سایتان کار کرده اید به صفحه شما هدایت شده و از آن بازدید کند.

هر چقدر بازدید کننده بیشتر باشد شما بیشتر می توانید تبلیغات بگیرید. در کنار آن خود گوگل به سایت های برتر هم پول پرداخت می کند که البته فکر می کنم این موضوع در ایران به راحتی قابل اجرا نیست یعنی پرداخت پول به سایت های برتر ایرانی توسط گوگل با مشکلاتی همراه است اما از همان راه دریافت تبلیغات در ایران درامد هنگفتی کسب خواهید کرد.پس همین حالا دست بکار شوید.

چگونه در خانه پولدار شویم از طرسق راه اندازی وبلاگ

( چگونه در خانه پولدار شویم ؟ )

پولدار شدن در خانه با پختن غذاهای خانگی

پخت غذا در خانه و فروش آن به دیگران کار ساده ای نیست اما راه بسیار خوبی برای پولدار شدن در خانه است .در ابتدای کار می توانید با چند مغازه قرار داد ببندید و ناهار آنها را تهیه کنید و با قیمت کمتر به انها بفروشید . بعد از مدتی اگر از مواد غذایی با کیفیت استفاده کنید و البته دستپخت خوبی هم داشته باشید مشتریانی زیادی پیدا خواهید کرد.

برای پخت غذا روزانه یک تعدادی را تعیین کنید و به امکانات و فضای خانه تان هم توجه داشته باشید تا کیفیت، فدای تعداد نشود. خیلی افراد از این راه توانسته اند بعد از مدتی برند خاص خود را افتتاح کنند و رستوران بزنند حتی می توانید به مرور به توسعه کار و رستوران های خود فکر کرده و در سراسر شهرتان مشتری جذب کنید. پولدار شدن در خانه بخصوص اگر کار با مواد غذایی را انتخاب می کنید فقط نیار به این دارد که با کیفیت تولید کنید و قیمت منصفانه ای داشته باشید چون در هر صورت مردم تحت هیچ شرایطی نمی توانند از غذا خوردن به خصوص در محیط کار صرفه نظر کنند.

اگر شما بتوانید غذایی با کیفیت خوب و قیمت منصفانه به آنها عرضه کنید خیلی ها ترجیح می دهند سختی غذا آوردن از خانه را تحمل نکنند و وعده های غذایی که سر کار هستند یا وقتی مهمان دارند و نمی توانند غذا بپزند از شما خریداری کنند.

خلاقیت داشت باشید و زود خسته نشوید

ایده های جدید در اکثر مواقع خوب جواب می دهند و گاهی اگر جواب هم ندهند زمینه برای انجام کاری بهتر را فراهم می کنند. پس به جای تقلید از دیگران و تکرار کارهای قبلی به دنبال ایده خودتان باشید و اگر هم قصد دارید از ایده های دیگران استفاده کنید حتما باید خلاقیت داشته ، تا به عنوان یک ایده جدید به نظر برسد. در غیر این صورت خیلی زود از بازار رقابت حذف خواهید شد.

خلاق باشید چگونه در خانه پولدار شویم ؟

( چگونه در خانه پولدار شویم ؟ )

مطالب مرتبط

نظر شما !!!

25 دیدگاه برای “چگونه در خانه پولدار شویم ؟”

  1. پوریا

    دوستان،راهکاری مناسب و ساده برای کسب درآمدی مناسب در خانه و کسب بیت کوین…اموزش در کانال تلگرامم

  2. MAHDI

    دعوت از شما عزیزان برای پیوستن در تجارت پرسود و رایگان وبا درآمد بالا ومادام العمر (( کسب ارز دیجیتال بیت کوین )) و بیت کوین از طریق لب تاب شخصی یا سیستم های خانگی فقط با نصب افزونه

    روش کار:
    ۱-اتصال به شبکه اینترنت
    ۲- کپی واجرا لینگ در مرور گر خود
    ۳- گزينه دانلود و نصب نرم افزار را كليك نماييد
    ۴- پس از دانلود جي ميل خودتان را وارد نماييد تبريك مي گوييم به جمع ماينرها خوش آمديد
    ۵- درست کردن کیف ارز دیجیتال از طریق سایت بلاک چین به منظور برداشت بیت کوین های خود از سایت و انتقال آنها به کیف پول خود ((برای ساختن حساب کاربری در بلاک چین، کافی‌ است به آدرس بروید و در منوی بالای وب‌سایت، روی گزینه Wallet کلیک کنید و از آنجا گزینه Sign Up را انتخاب کنید، یا از همان صفحه اصلی، از سمت راست صفحه روی گزینه Get a free Wallet کلیک کنید و کیف پول خود را ایجاد کنید.))

  3. شاهین

    سلام با پرورش تمشک سالیانه ۴۰۰ میلیون به دست اورید

  4. نسرین هستم

    دو تامریض تو خونه دارم بدون درامد من هیچ کاری هم بلد نیستم این جا با کار درخانه اشنا شدم که برابی من هیچ نیس خواهش ی کاری به من معرفی کنید تو خونه انحام بدم ولی سرمایه نخواد خیلی ممنون

    • حسین

      نسرین جان اگرتوخانه هستی فقط کافی عذاب ارزان وخوشمزه درست کنی وبه چندشرکت یامراکزشلوغ مثل راهنمای و رانندگی بفروشی ببین بعدازچندماه چطورپولدارمیشوی اگربیشتربخوای بدونی به شماره من زنگ بزن

  5. حسین

    من‌دنبال‌کار‌هستم‌لطفا‌راهنمایی‌کنید

  6. مرادی

    من کار تایپ انجام میدم اماده همکاری با همه جا هستم..اگه کار تایپ دارید از طریق تلگرام تماس بگیرید

  7. ناشناس

    مجری انواع تور های مسافرتی

  8. بابک

    آیا از بی پولی خسته شده اید؟؟؟🥺🥺🥺🥺
    آیا می خواهید پول زیاد در بیارورید⚡⚡⚡⚡

  9. فاطمه

    من میخوام پولدارشم یک چیزی یک راهنمایی کنید

قالب تفریحی