چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟

مجموعه: کسب و کار تاریخ انتشار مطلب: 2018/06/19
چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ معرفی ۲۸ ایده کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی راهی جدید برای کسب درآمد

دنیای امروز دنیای تکنولوژی و سرعت است.آدم های امروز علاقه دارند نیازهای خود را در کمترین زمان و بهترین کیفیت برطرف سازند. تغییر در سلایق و شیوه های زندگی می تواند برای افراد باهوش و دارای انگیزه راهی برای پول دراوردن باشد.در کسب و کارهای اینترنتی شما این فرصت را دارید بدون صرف هزینه برای اجاره محل کار یا صرف هزینه برای خرید میز و صندلی و ملزومات این چنینی پول در بیاورید و البته مجبور هم نباشید هزینه های اضافی مثل آب و برق و گاز هم بپردازید.

از همان محل زندگیتان می توانید به عنوان دفتر کار استفاده کنید، فقط کافی است یک کامپوتر و اینترنت با سرعت مناسب داشته باشید.راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق الزاما نیازمند هوش و نبوغ بالا نیست هر شخصی با یک هوش معمولی و البته داشتن انگیزه و پشتکار می تواند کار مورد علاقه خود را شروع کرده و برای خود درآمد کسب کند.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟

اوایل که شبکه های اجتماعی وارد ایران شدند ایده پول دراوردن از این شبکه ها خیلی رایج نبود ولی انها که پشتکار داشتند و البته خلاقیت ، توانستند در یک بازه کوتاه درآمد های بسیار بالا کسب کنند به طور که برخی از این شبکه های اجتماعی درآمد های میلیونی برای علاقمندان به آن بوجود اوردند.در ادامه این مقاله چندین کسب و کار اینترنتی پولساز که می تواند ثروت خوبی برای شما فراهم بیاورد را معرفی می کنیم.

۱/ یک واسطه برای فروش محصولات سایر شرکت ها باشید

ایده فروش محصولات شرکت ها از طریق اینترنت یک ایده بسیار جذاب و البته پولساز است. با این کار شما نیاز ندارید جایی را اجاره کنید و یا حتی محصولات خاصی را بخرید، انبار کنید و بعد به دنبال مشتری بگردید.فقط کافی است یک سایت طراحی کرده و انواع محصولات شرکت های مختلف را در آن معرفی کنید و با توافقی که با شرکت انجام می دهید بعد از فروش هر محصول درصد خودتان را دریافت کنید.

خرید اینترنتی در دنیای پر مشغله آدم های امروز بسیار پر رونق و پر طرفدار است. علاقه به خرید اسان و سریع بدون حضور در بازارهای شلوغ به قدری زیاد شده است که بسیاری از افراد به فکر فروش اینترنتی محصولات شرکت ها افتاده اند و البته تجربه نشان داده است اغلب آنها هم موفق بوده و در آمد های بسیار خوبی هم کسب می کنند.

مثلا امازون به عنوان یک کمپانی بزرگ و معروف این شرایط را فراهم کرده است که هر فردی که بخواهد شعبه ای از آمازون رو به صورت اینترنتی راه اندازی کرده و محصولات امازون را بفروشد و حق الزحمه خود را دریافت کند اگر کمی فعال و با انگیزه باشید در مدت کمی می توانید از فروش این محصولات پول خوبی به جیب بزنید.یکسری شبکه های اینترنتی دیگر مثل shareasale  و کلیک بانک ،دی جی کالا، بامیلو هم دقیقا اقدام به ارائه محصولات سایر تولید کننده ها کرده و از این طریق کسب درآمد می کنند.

واسطه برای فروش محصولات چگونه پولدار شویم

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ از طریق واسته فروش محصولات )

۲/ برای خودتان یک برند معتبر داشته باشید

همه برند های معروف و معتبراز ایده های کوچک و جذاب شروع کرده اند. اگر به طراحی علاقه دارید و البته اندک ذوق و استعدادی هم در خودتان می بینید همین حالا دست بکار شوید و طرح منحصر به فرد زندگیتان را روی کاغذ بیاورید و آن را برای چاپ روی لباس، لیوان ، ماگ،تقویم،کیف و کلاه و کفش ،کارت تبریک و دعوت و حتی پوسترها و نقاشی های دیواری سطح شهر بفروشید.

شاید باور نکنید ولی خیلی ها از طرح چگوارا و برخی چهره های مشهور دیگر بر روی لباس میلیون ها دلار پول دراوردند البته آنها درست در زمان و مکان مناسب از این ایده ها بهره بردند.اگر نمی دانید طرح هایتان را کجا باید عرضه کنید ما به شما وب سایت هایی مثل کافه پرس را پیشنهاد می کنیم این نوع وب سایت ها طرح های همه طراحان را عرضه کرده و علاقمندان بعد از مشاهده اقدام به خرید آنها می کنند.

طراحی این وب سایت به شکلی است که محصولات مربوط به زنان و یا مردان به تفکیک قابل عرضه هستند و انواع اکسسوری ها و لوازم مخصوص دکوراسیون با طراحی های خلاقانه ارائه می شوند، پس از استعدادتان استفاده کنید و با استفاده از یک کسب و کار اینترنتی درآمد کسب کنید. البته به جز کافه پرس سایت های دیگری مثل zazzle ، teespring ،lulu هم طرح های جذاب و خوب را عرضه کرده و در معرض دید علاقمندان و خریداران قرار می دهند و شما می توانید ایده های خود را در این سایت ها هم عرضه کنید.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ برند معتبر

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ بک برند برای خودتان دست و پا کنید ! )

۳/ از تلفن های هوشمند برای کسب درآمد استفاده کنید

اینترنت و موبایل ها در دنیای امروز دربی بزرگ به سوی کسب و کارهای اینترنتی گشوده اند. فقط کافیست کمی از برنامه نویسی سررشته داشته باشید و بتوانید از این فضا برای ارائه خدمات سریع استفاده کنید. هوشمند شدن موبایل ها این امکان را فراهم کرده است تا علاقه مندان به کسب و کارهای اینترنتی با کمترین هزینه درآمد زیادی کسب کنند.

این کار از طریق برنامه نویسی روی سیستم عامل اندورید در موبایل های هوشمند انجام می شود برخی از این برنامه ها را به خوبی می شناسید : تاکسی تلفنی اینترنتی ، غذا فروشی اینترنتی، مسیر یابی هوشمند همه برنامه هایی هستند که توسط افراد خلاق نوشته شده و در حال حاضر برخی از ما نمی توانیم حتی بدون انها زندگی کنیم.

این نوع کسب و کارهای اینترنتی واقعا هیچ هزینه ای برای خالق آن ندارد و سالانه میلیون ها دلار نسیب طراح و برنامه نویس آن خواهد کرد. در واقع وقتی یک برنامه میلیون ها نفر طرفدار و کاربر داشته باشد طراح آن می تواند از طریق جذب آگهی و تبلیغات به درآمد هنگفتی دست پیدا کند.

 از تلفن های هوشمند برای کسب درآمد استفاده کنید

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟از طریق موبایل ها )

۴/ خرید و فروش دامنه یک کسب و کار اینترنتی پولساز است

خرید و فروش دامنه مثل خرید یک جنس از تولید کننده و فروش آن با قیمت بیشتر در بازار است. برای این کار کافیست وب سایت هایی که اقدام به حراج دامنه می کنند را رصد کنید و همه انها را زیر نظر داشته باشید تا در زمان حراج های خوب و با قیمت پایین بتوانید بیشترین دامنه را با کمترین قیمت بخرید و بعد ان را با قیمت بیشتر به کاربران عرضه کنید و از این راه پول در بیاورید.

وب سایت هایی مثل sedo.co.uk و afternic.com و net  و org بیشترین سود را برای شما به همراه خواهند داشت و در مقابل وب سایت های info کمترین سود را دارند. بعد از اینکه دامنه را به قیمت خوب خریدید حالا نوبت این است که با قیمت بالاتر و البته منطقی بفروشید برای فروش دامنه باید توجه کنید قیمت های خیلی بالا شما را با شکست مواجه می کند و اینکه در هنگام خرید دامنه به دنبال نام های اینترنتی کوتاه بروید چون زودتر به فروش می رسند و سود بیشتری هم دارند .

نام های با تلفظ آسان ، نام های رایج و پر تکرار اغلب طرفداران بیشتری داشته و بهتر به فروش می رسند پس برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی پر درآمد لازم نیست حتما راههای سختی را انتخاب کنید فقط کافیست این مقاله را تا انتها بخوانید.

خرید و فروش دامنه یک کسب و کار اینترنتی پولساز است

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟از طریق خرید و فروش دامنه )

۵/ فروشگاه اینترنتی دایر کنید

برای فروش محصولات و تولیدات خودتان لازم نیست حتما یک انبار یا یک مغازه داشته باشید به راحتی می توانید یک وب سایت طراحی کرده و محصولات تولیدی خودتان را در آن عرضه کنید و سفارش بگیرید این کار باعث می شود محصولاتتان همیشه مشتری داشته باشد برای اینکه مطمئن شوید مشتری تا انتها تصمیم خود را عوض نمی کند حتما بیعانه دریافت کنید البته برخی فروشگاههای اینترنتی بدون دریافت بیعانه هم این کار را انجام می دهند.

کسب کار اینترنتی خودتان را می توانید با سفارش گرفتن از تولید کنندکان دیگر هم راه اندازی کنید و بعد سفارشات را با قیمت بیشتر بفروشید این کار اغلب برای برند های خارجی جواب می دهد. مثلا یک فروشگاه اینترنتی یا یک وب سایت یا یک صفحه اینستاگرام فروش کفش راه بیندازید و برند های خوب و معتبر را در آن معرفی کرده و سفارش بگیرید و چون شما از آن برند عمده خرید می کنید با قیمت خیلی کمتری برایتان تمام می شود و می توانید با درصدی سود آن را به مشتریان اینترنتی خودتان عرضه کنید و پول دربیاورید.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ فروشگاه اینترنتی دایر کنید

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ از طریق فروشگاه اینترنتی )

۶/ مدیر شبکه های اجتماعی شوید

با توسعه شبکه های اجتماعی کسب و کارهای اینترنتی هم به سرعت رونق پیدا کرد به طوری که برخی کاربران در این شبکه ها میلیون ها نفر عضو دارند که برای ماندن انها باید برنامه داشته باشند و چون خودشان اغلب مشغله داشته و نمی توانند همزمان به همه امور برسند اقدام به استخدام مدیر و یا مشاور شبکه اجتماعی می کنند مشاوران شبکه های اجتماعی هدایت و مدیریت این شبکه ها نظیر فیس بوک ، ایستاگرام و توئیتر را بر عهده گرفته و با به روز نگه داشتن انها فالوئر ها را از روند عرضه و ارائه محصولات جدید مطلع می سازند و از این طریق و از طریق تبلیغات به کسب درآمد صاحب کسب و کار کمک می کنند و با رشد و توسعه این شبکه ها درآمد مدیران هم به همان نسبت افزایش پیدا می کند .

مدیر شبکه اجتماعی دیگر یک شغل واقعی و کاملا پولساز بوده و یک کسب و کار اینترنتی پر درآمد محسوب می شود .برای اینکه یک مدیر موفق در شبکه اجتماعی باشید و بتوانید به جذب فالوئر های بیشتر کمک کنید باید ابزارهای تبلیغ و البته جذب مخاطب را بشناسید و با توجه به کسب و کاری که معرفی کرده اید هر چند وقت یکبار ایده های جذاب و خلاقانه ارائه دهید حضور در خیریه های و کارهای عام المنفعه هم به توسعه این نوع درآمد ها کمک بسیار خواهد کرد.

 مدیر شبکه های اجتماعی بشوید چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟از طریق مدیریت شبکه های مجازی )

۷/ کارمند و رئیس خودتان باشید

مارکتینگ خودتان را دایر کنید.یک سایت اینترنتی راه اندازی کنید و در آن انواع خدمات اینترنتی را ارائه دهید مثلا سفارش تولید محتوا بگیرید و نویسنده برای تولید آن استخدام کنید که به صورت دورکاری برایتان محتوا تولید کنند یا سفارش کار گرافیکی بگیرید ، برنامه نویسی کنید برای انجام و ارائه همه این خدمات نیاز نیست همه این تخصص ها را خودتان به تنهایی داشته باشید می توانید یک تیم جمع کنید و به صورت دورکاری با هم در ارتباط باشید و هر سفارش را به متخصص آن بسپارید مثلا چند طراح گرافیک را به کار بگیرید و سفارشات این چنینی را به انها بدهید و درصد خودتان را بردارید بدون اینکه نیاز داشته باشید یک دفتر کار بزنید و هزینه ها مربوط به آن را تقبل کنید.

سایت هایی مثل odesk از این دست هستند البته انواع مختلفی از این مارکتینگ ها در حال حاضر در اینترنت راه اندازی شده است و درآمد های خوبی هم برای صاحبان آن به همراه دارد. مثلا برخی مارکتینگ ها فقط کار تبلیغاتی می کنند و البته فقط در یک حوزه تخصصی فعالیت کرده و در آن معروف می شوند. تبلیغ کتاب های درسی و کمک درسی ، کتاب های دانشگاهی یکی از همین کسب و کارهای اینترنتی پول ساز است که نیاز به افراد و هزینه زیادی هم ندارد.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ کارمند و رئیس خودتان باشید

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ کارفرمای خودتان باشید )

۸/ وبلاگ نویسی ؛ یک کسب و کار پر درآمد

برای پول دراوردن از اینترنت راههای زیادی وجود دارد مثلا وبلاگ نویسی. یک وقتی وبلاگ و وبلاگ نویسی جذابیت زیادی برای افراد داشت اما با آمدن فیس بوک و اینستاگرام و برخی شبکه های اجتماعی دیگر از رونق سابق افتاد ولی با این همه هنوز طرفداران پر و پا قرصی در سراسر دنیا دارد و اگر کمی زرنگ باشید و علاقمند به نوشتن می توانید با نوشتن در زمینه های مختلف و موضوعات متنوع به مرور مخطبان زیادی را به خود جلب کنید.

خیلی از مردم در سراسر دنیا علاقمندند داستان زندگی ادم های دیگر را بدانند. مثلا دوست دارند از غذاها و اداب و روسوم عروسی ها و غزاداری ها ، مراسم مذهبی و کلی چیز دیگر در کشورهای جهان سر در بیاورند و نوشتن آن در وب لاگ انها را جذب می کند بعد از مدتی با افزایش تعدا مخطبانتان می توانید تبلیغات بگیرید و از این راه پول دربیاورید این کار را حتی می توانید در کنار کار اصلیتان ادامه دهید .

مثلا خانمی به نام هیتر یک مادر و یک وبلاگ نویس قهار است که فقط از راه نوشتن روزمرگی هایش پول در می آورد و خواننده های زیادی از سراسر دنیا دارد و این باعث شده است برند های معروفی از او بخواهند در صفحه اش محصولاتشان را تبلیغ کند . این گونه کسب و کارهای اینترنتی نیاز به صبر و حوصله داشته و در یک زمان کوتاه جواب نمی دهد مخاطب باید قلم شما را بشناسد و به شما اعتماد کند بعد از مدتی خود مخطبان به تبلیغ دست نوشته های شما خواهند پرداخت البته همه اینها مستلزم این است که در نوشتن و انتخاب مطالبتان ذوق و سلیقه هم داشته باشیدو از موضوعات متنوع استفاده کنید.

وبلاگ نویسی می تواند یک کسب و کار پر درآمد باشد

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ از طریق وبلاگ نویسی )

۹/ طراحی و ساخت قالب ورد پرس

علاقه به درست کردن وب سایت و کارهایی اینترنتی می تواند برای شما یک فرصت تلقی شود. همه افرادی که وارد کارهای اینترنتی می شوند خودشان قادر به انجام همه امور مربوط به آن نیستند مثلا طراحی قالب ورد پرس یکی از آن کارهاست که شما می توانید با اندکی دانش برنامه نویسی و کد گذاری انجام دهید و پول خوبی هم بدست اورید. قالب های فروشگاهی ، علمی، پزشکی برخی از این قالب ها هستند که مشتریان حاضرند برای آن پول بپردازند. برای همین شما با طراحی این قالب ها و عرضه انها در سایت هایی نظیر ThemeForest و TemplateMonster می توانید یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید و درآمد کسب کنید.

طراحی و ساخت قالب ورد پرس کسب و کار اینترنتی

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ از طریق طراحی سایت )

۱۰/ خرید و فروش سهام ؛ یک کسب و کار اینترنتی خوب

سهام در بازار ایران خیلی طرفدار ندارد و اغلب گمان می کنند بازار سهام ایران بیشتر از اینکه سود داشته باشد ضرر می دهد برای همین کمتر حاضر به قبول ریسک معاملات سهام می شوند . اما واقیعت این است که خیلی از افراد بوده اند که با استفاده از شرایط خاص بازار بار خود را بسته و از معامله سهام پول خوبی به جیب زده اند. برای داد و ستد در بازار سهام باید صبر و حوصله زیاد داشته باشید و البته کمی هم دانش خود را در این حوزه بالا ببرید. خرید فروش ارز یا همان فارکس هم به همین نسبت پر سود است.

خرید ارز یک کشور و تبدیل آن به ارز کشور دیگر یا خرید و فروش ارز به صورت اینترنتی می تواند درآمد خوبی را برای شما ایجاد کند بدون اینکه نیاز به صرف هزینه زیادی داشته باشید. هر چه شرایط اقتصادی ثبات کمتری داشته باشد خرید و فروش ارز و پول خارجی سود بیشتری خواهد داشت.البته یادتان باشد دلالی ارز با خرید و فروش اینترنتی پول خارجی متفاوت است و در این شیوه نقشی در التهاب های بازار ارز نخواهید داشت.

خرید و فروش سهام ؛ یک کسب و کار اینترنتی خوب

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟سهام خرید و فروش کنید )

۱۱/ از وب سایت خود برای پول دراوردن استفاده کنید

برخی افراد وب سایت یا یا وبلاگی دارند که سالهاست برای آن وقت گذاشته اند و مخاطبان زیادی را جلب کرده اند. این موضوع می تواند فرصتی برای پول درآوردن باشد. شما می توانید قسمت کوچکی از صفحه خود را برای تبلیغ در اختیار تولید کنندگان یا فروشگاهها قرار داده و بر حسب تعداد کلیک هایی که روی مطالب شما زده می شود برای تبلیغات نرخ تعیین کنید هر چه تعداد کلیک ها بیشتر باشد درآمد شما از تبلیغات صفحه بیشتر خواهد بود هر کلیک یا CPC بار ترافیکی روی صفحه و وب سایت شما را بالا می برد و این موضوع تعیین کننده CTR یا نرخ کلیک است.

گوگل به دلیل محبوبیت و نرخ بالای بازدید یک برنامه به نام گوگل ادسنس طراحی کرده و این برنامه یک سرویس تبلیغاتی است که علاقمندان می توانند کسب و کار و محصولات خود را در آن تبلیغ کنند البته خوبی این برنامه این است که کاملا رایگان بوده و هر کسی می تواند بدون صرف هزینه فعالیت خود را در آن تبلیغ کند. علاوه بر آن، این برنامه به صاحبان وب سایت ها یا وبلاگ ها این فرصت را می دهد که بتوانند تبلیغاتی که با مطالب و موضوع سایتشان مربوط است را به صورت متن یا ویدئو یا بنر در صفحه خود قرار دهند و از این راه پول بدست آورند.

البته این برنامه و استفاده از آن در ایران مشکلاتی به همراه دارد اما اگر واقعا علاقمند به استفاده از این سرویس هستید می توانید وارد ان شده و کار با آن را یاد بگیرید. خود گوگل نحوه استفاده از این سرویس را برنامه ریزی و مدیریت می کند و انواع تبلیغات را در گروههای خاص و دسته بندی شده قرار می دهد.

برای انجام این کار از دو روش CPM و CTR بهره برده و هر دو روش هم برای افزایش درآمد ناشی از تبلیغات لازم هستند.در روش CPM تعداد کلیک ها اهمیت دارد و در روش دوم میزان درآمد ناشی از تبلیغات به ترافیک وب سایت و افزایش رتبه آن در گوگل بستگی خواهد داشت. درآمدی که از این طریق بدست می اورید هم در بازه های زمانی مشخص به حساب شما واریز خواهد شد البته شماره حسابتان را گوگل در هنگان ثبت نام در این سرویس درخواست می کند.

شاید به نظرتان استفاده از این سرویس کمی سخت باشد ولی بعد از آشنایی با آن و استفاده از امکاناتش متوجه می شوید یک کسب و کار اینترنتی بسیار جذاب و پول ساز است.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ از وب سایت خود برای پول دراوردن استفاده کنید

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ کسب درآمد از طریق بنر های تبلیغاتی سایت )

۱۲/ پولدار شدن با تولید محتوا

پول دراوردن از طریق نوشتن فقط به نوشتن کتاب چاپی و مقاله در روزنامه ها محدود نمی شود . اگر توانایی نوشتن دارید و از ذوق و اندیشه پویا برای نگارش برخوردار هستید این فرصت را از دست ندهید . بسیاری از شرکتها و موسسات تمایل دارند برای تبلیغ حرفه و کار خود و یا عرضه مطالب خوب و مفید پول بپردازند و شما می توانید با نوشتن در خصوص حرفه آنها و یا نوشتن برای سایت هایی که کار انتشار مطالب مختلف را انجام می دهند کسب درآمد کنید.

برخی سایت های خارجی مانند PayPerPost،Textbroker، یا Helium نویسنده استخدام می کنند و این فرصت را فراهم می کنند تا ذوق هنری خود را در  این سایت ها عرضه کنید البته برای کار با این سایت ها باید زبان انگلیسی را خوب بدانید .در ایران هم یک چنین سایت هایی وجود دارد. روش دیگر برای پول دراوردن نوشتن کتاب الکترونیکی است که نیاز به ناشر و هزینه های چاپ و دردسرهای آن را ندارد. در هر زمینه که تخصص دارید مطلب بنویسید و آن را به سایت های مرتبط بفروشید و کسب درآمد کنید.

پولدار شدن با تولید محتوا چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ محتوای مناسب تولید کنید )

۱۳/ محقق دیگران شوید

این کار می تواند به عنوان یک کار پاره وقت در کنار شغل اصلیتان قرار بگیرد. برخی افراد و سازمان ها پژوهشگر استخدام می کنند تا در زمینه های مورد نظرشان اطلاعات و داده جمع کنند با هفته ای دو یا سه ساعت می توانید یک درآمد جانبی خوب برای خودتان دست و پا کنید و البته اطلاعات عمومی خوبی هم بدست می اورید. پژوهشگری شغلی جذاب برای افراد علاقمند به مطالعه است.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ محقق دیگران شوید

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ تحقیق کنید )

۱۴/ سئو کار حرفه ای شوید

دانستن اصول و قواعد سئو کمک می کند در موتور های جستجو دیده شده و بالا بیایید این امر در واقع می تواند به یک منبع درآمد برای شما تبدیل شود.اگر یک مدیر سئو قوی باشید می دانید که قرار دادن مقالات در سایت های دیگر ، پست گذاشتن در تالارهای گفتگو، نشانه گذاری اجتماعی (در نشانه گذاری اجتماعی شما می توانید لینک سایت و مقاله خود را در سایت های دیگر که اجازه تبادل لینک می دهند ، قرار دهید و از این طریق تعداد بازدید کننده های خود را بالا ببرید.) و انتشار اخبار به روز و مهم می تواند رتبه سایت شما را در موتورهای جستجو بالا ببرد.

بالا رفتن رتبه در موتورهای جستجو در واقع سبب می شود شرکت ها و عرضه کننده محصولات برای تبلیغات کارشان به شما رجوع کنند و بتوانید از این راه درآمد خیلی خوبی کسب کنید. سئو در دنیای تکنولوژی به یک کسب و کار اینترنتی پولساز تبدیل شده است.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ سئو کار حرفه ای بشوید

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟سئو کار شوید )

۱۵/ اگر به عکاسی علاقه دارید می توانید از همین راه درآمد کسب کنید

برای پول دراوردن از طریق عکاسی نیاز نیست یک عکاس حرفه ای باشید فقط کافیست به این هنر علاقه داشته و عکس های خود را به سایت ها و وبلاگ های مرتبط بفروشید. برخی سایت ها مانند  Shutterstock و Fotolia  امکان عرضه عکس های حرفه ای و اماتور را فراهم کرده اند و البته بعضا پیشنهادهای خوبی در آن ارائه می شود.

 عکاسی چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟عکاسی کنید ! )

۱۶/ دستیار اینترنتی راهی جدید برای کسب درآمد

برخی افراد به دلیل مشغله زیاد و فرصت کم تمایل دارند برخی کارهای خود نظیر پرداخت قبض ها ، صورت حسابها ، هماهنگی های لازم جهت انجام سفر های کاری و غیرکاری مثل تهیه بلیط و رزو هتل و بسیاری دیگر را به شخص دیگری واگذار کنند شما می توانید با جلب اعتماد آنها و در اختیار داشتن یک اینترنت پرسرعت دستیار آنها بوده و برخی کارهایشان را هماهنگ کنید و از این راه درآمد داشته باشید.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ دستیار اینترنتی راهی جدید برای کسب درآمد

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟دستیار اینترنتی شوید )

۱۷/ به صورت آنلاین و آفلاین معلم باشید

مشغله و فرصت کم باعث شده است بعضی افراد تمایل داشته باشند از آموزش های مجازی استفاده کنند اگر تخصصی دارید که می توانید آن را ارائه دهید با ثبت نام در سایت های مانند Tutor.com و TutorVista  به معلم و مربی اینترنتی تبدیل شوید و از این راه پول در بیاورید ضمن اینکه پخش شدن سمینار یا اموزش های شما در این سایت ها باعث شهرتتان شده و به مرور طرفداران زیادی برای کنفرانس های خود پیدا می کنید.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ به صورت آنلاین و آفلاین معلم باشید

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ آموزش دهید )

۱۸/ از امکانات سایت های Viralnova.com و Fukarf.com استفاده کنید

سایت های Viralnova.com و Fukarf.com با پیدا کردن داستان ها و نوشته های کوتاه طنز از فیس بوک ، وبلاگ ها و سایر صفحات مجازی آنها را ویرایش کرده و کمی تغییر می دهند و در سایت خود منتشر می کنند این کار باعث می شود دست نوشته شما دیده شده و بازدید کننده زیادی جلب کند. استفاده  از این سایت ها چیزی در حدود ۵۰ تا ۱۰۰۰ دلار در ماه برایتان درآمد ایجاد خواهد کرد. با افزایش بازدیدها می توایند از سرویس تبلیغات ادسنس گوگل هم استفاده کرده و پول دربیاورید.

۱۹/ شبکه تبلیغات آنلاین یک کسب و کار اینترنتی پر درآمد

در این روش در واقع شما یک واسطه برای ارتباط بین آگهی دهنده ها و وب سایت های پذیرش آگهی هستید. این کار را باید با راه اندازی یک شبکه انلاین انجام دهید و به طور همزمان با هر دو طرف ارتباط برقرار کنید حسن این روش سرعت بالا در تبلیغات است.

شبکه تبلیغات آنلاین یک کسب و کار اینترنتی پر درآمد

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ تبلیغات آنلاین و شبکه های مجازی )

۲۰/ خرید و فروش وب سایت هم یک کسب و کار اینترنتی محسوب می شود

برخی وب سایت ها بعد از مدتی به دلایل مختلف از ادامه فعالیت منصرف می شوند شما می توانید این وب سایتها را خریداری کرده و با کمی تغییر در آنها به قیمت بیشتر بفروشید. البته باید به سراغ وب سایت هایی بروید که حداقل بازدید را داشته باشند و فقط با ارتقاء آنها امکان فروش فراهم شود. لیست وب سایت های فروشی را می توانید از سایت Flippa.com درآورید.

۲۱/ راه اندازی بلاگ یک کسب و کار اینترنتی خوب به حساب می آید

علاقه به وبلاگ نویسی در خیلی افراد هنوز وجود دارد و آنها تمایل دارند دست نوشته های خود را در یک صفحه شخصی منتشر کنند اما اغلب آنها از اصول و راههای ایجاد یک وبلاگ خوب سر در نمی آورند شما با وارد شدن در این حوزه می توانید یک طراح بلاگ باشید و از این راه درآمد کسب کنید.

راه اندازی بلاگ یک کسب و کار اینترنتی خوب

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ وبلاگ بسازید ! )

۲۲/ کتاب های الکترونیکی هم نیاز به طراح دارد

طراحی جلد کتاب فقط در مورد کتاب های چاپی صدق نمی کند کتاب های الکترونیکی هم برای جذاب شدن نیاز به طراحی های خوب و خلاقانه داشته و افرادی که علاقمند به طراحی در این حوزه هستند می توانند با ارائه طرح جلد برای کتاب های الکترونیکی کسب درآمد کنند. این کسب و کار اینترنتی این حسن را دارد که به تخصص خاصی نیاز نداشته و فقط با یادگیری نرم افزار طراحی جلد کتاب الکترونیکی می توانید به آن مشغول شوید و پول در بیاورید.

طراحی کتاب های الکترونیکی چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟از طریق طراحی جلد )

۲۳/ نمونه خوانی و ویراستاری اینترنتی راهی برای پول دراوردن از اینترنت

ناشران عموما کار ویراستاری و نمونه خوانی یا آماده سازی کتاب برای چاپ را به ویراستارهای دور کار می سپارند و شما می توانید با قبول این کارهای و رفع مشکلات نگارشی و املایی متون درآمد کسب کنید .این شیوه در کنار کار اصلیتان یک منبع درآمد مناسب برایتان خواهد بود و به مرور با حرفه ای شدن در این کار می توانید درامد بیشتری هم داشته باشید .

۲۴/ ارزیاب و منتقد وب سایت یک کسب و کار اینترنتی خوب

کسب و کار اینترنتی لزوما نباید به فهرست بالا منجر شود. اگر در ساخت وب سایت و خرید و فروش آن سررشته دارید می توانید به عنوان ارزیاب وب سایت ها فعالیت کرده و پول دریافت کنید. یکی از ساده ترین کارها در این روش بهینه کردن وب سایت ها و ارائه پیشنهادات لازم در این خصوص و در نهایت قیمت گذاری آنها است.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ از طریق ارزیاب و منتقد وب سایت

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ از طریق تحلیل و ارزیابی سایت ها )

۲۵/ کارگزاری سرمایه گذاری مشاع یک کسب و کار اینترنتی جذاب

برای دستیابی به این شغل پر درآمد باید روابط عمومی خوبی داشته باشید و بتوانید به صورت انلاین یا تلفنی با تولید کنندگان و بازاریابان ارتباط برقرار کنید و زمینه برای فروش محصولات آنها را فراهم کرده و از این راه برای خودتان درآمد داشته باشید.

۲۶/ فهرست نویسی یک کسب و کار اینترنتی جالب

شاید در ابتدا از شنیدن نام فهرست نویسی متعجب شوید اما باور کنید این یک کسب و کار اینترنتی پر درآمد و رایج در بسیاری از کشورهاست. افرادی که مشاغل تولیدی و خدماتی مختلف را می شناسند، می توانند به صورت تفکیک شده و دسته بندی این موارد را فهرست کرده و در اختیار بازاریابان قرار دهند و در ازای آن پول دریافت کنند.  بازاریابان با استفاده از این فهرست محصولات خود را به افراد و شرکت های مرتبط معرفی می کنند و این شیوه در هزینه و قت انها صرفه جویی خواهد کرد.

۲۷/ واسطه استخدام افراد شوید

یک کسب و کار اینترنتی جذاب و پردر امد شناسایی افراد با هوش و متخصص برای شرکت ها و سازمان های مختلف است در واقع شما با این کار فرایند استخدام را برای آنها اسان می کنید. برای اینکه بتوانید این کسب و کار اینترنتی را انجام دهید باید به پروفایل افراد مختلف سر بزنید و البته همیشه شرکتهایی که دنبال جذب نیرو هستند را هم رصد کنید و بعد افراد با تخصص مرتبط را با این شرکتها لینک کرده و برای این خدمات از هر دو طرف دستمزد دریافت کنید و درآمد داشته باشید.

واسطه استخدام افراد چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟

( چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟واسطه استخدام شوید )

۲۸/ رزومه نویسی هم یک کسب و کار اینترنتی پر درآمد است

اگر از شیوه های رزومه نویسی مطلع هستید می توانید این کار را برای افراد جویای شغل در سراسر دنیا انجام دهید این حرفه به خصوص در کشورهایی که بیکاری زیاد است رونق بیشتری خواهد داشت. با نوشتن رزومه برای افراد بیکار و مشاوره انها در این خصوص می توانید زمینه استخدام آنها را در شرکت های مختلف فراهم کرده و در ازای این کار خودتان هم دستمزد دریافت کنید.

مطالب مرتبط

نظر شما !!!

13 دیدگاه برای “چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟”

  1. امیر مهدی

    ۱۲۳۴

  2. سمیه

    من می خوام از راه انترنت پول دار شوم

  3. فاطمه

    سلام
    ببخشید چجوری از راه اینترنت تو خونه
    با گوشی پول در بیاریم؟!

    • Nashenas

      برو تو ماشین حساب تعداد پولی رو که میخوای بنویس و بعد شماره کارتتو بنویس میاد به حسابت و پولدار میشی و بعد برو آلمان

  4. فاطمه

    چگونه ازطریق اینترنت پولدارشوم

    • mehrdad

      سلام اگه میخای بدون دردسر با اینترنت پولدار شی لینک …….. راباز کن برنامه داخلشو دانلود کن بعد نصبش کن و باز نگهش دار تا از سی پی یو کامپیوترت استفاده کنه و بهت پول بده مشکلی هم داشتی به اینستام بفرس

  5. رضا

    چطور با گوشی میتونم پولدار شوم!؟

  6. یه یارو

    سلام. در مورد نظرات، برای پولدار شدن دانش مالی لازمه، به نظرم با خوندن کتاب ها شروع کنید، مثلا: پدر پولدار – پدر بی پول و.. . برای داشتن درآمد میتونید کارهای دیگه بکنید، اما برای پولدار شدن دانشش رو به دست بیارید. دوره کوین تئودور و کتاب هایی که معرفی کردن شروع خوبی هست.

  7. احمد

    وارد این سایت بشید بدون درد سر بیت کوین بدست بیارید

  8. علی خدری

    سلام من می خواهم با اینترنت پول در بیاورم

  9. مجتبی رحیمی

    کافیه کالایی رو برای فروش پیدا کنید (حتی ۱ آموزش ساده ) بعد میتونین توی وبسایت مارکتیا به عنوان فروشنده عضو بشین و برای اون محصول تولید محتوا کنین و خیلی سریع با فروشگاه اینترنتی مارکتا فروشتون رو شروع کنید و پولدار بشید

  10. محمد جواد

    چتوری میتوانیم پول دار شویم

  11. حمیدرضاخلج

    عالی

قالب تفریحی