۷ راهکار که اعتبار آنلاین کسب و کار خود را افزایش دهید

مجموعه: بازاریابی تاریخ انتشار مطلب: 2019/04/22
۷ راهکار که اعتبار آنلاین کسب و کار خود را افزایش دهید

اندازه کسب و کارتان هرچقدر که باشد شما برای کسب درآمد و رشد و پیشرفت نیاز به افزایش اعتبار آنلاین کسب و کار خود در دنیای اینترنت و فضای مجازی دارید تا مردم روزانه استقبال بیشتری از خدمات و کالاهای شماداشته باشند و با این اعتماد به حسن شهرت شما کمک کنند و به دنبال آن میزان فروش یا ارایه خدمات شما افزایش یابد. بنابراین خوب است که با این ۷ راهکار که اعتبار آنلاین شما را به خوبی و درستی افزایش می‌دهند آشنا شوید.

۱. قبل از اینکه وارد بازار کسب و کار شوید در فضای مجازی حضور آنلاین داشته باشید

حضور آنلاین برای برندسازی شخصی شما و سپس برای شناساندن کسب و کار تازه بنیان تان ضروری است. سعی کنید در دنیای اینترنت و فضای مجازی حضور داشته باشید و نام خود و برندتان را سر زبانها بیاندازید. با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید و پیش از آنکه خدمات یا کالایی عرضه کنید تبلیغ کسب و کار خود را راه بیندازید.

۲. با کاربران رسانه های اجتماعی به طور مستمر تعامل کنید

در بازار کسب و کار امروزه تعامل با کاربران شبکه های مجازی بهترین و راحت ترین راه موفقیت و رونق کسب و کار است. سعی کنید همیشه با آنها در تعامل باشید. محتوایی که دوست دارند در اختیارشان قرار دهید و از چیزهایی که دلزده و خسته شان می‌کند دوری کنید.

۳. با بداخلاقی‌های فضای مجازی معقولانه و صبورانه برخورد کنید

این که بعضی هادر فضای مجازی شما را دوست نداشته باشند چیز جدید و عجیبی نیست. اما اینکه شما هم مثل خودشان با کلام زشت و زهرآگین جواب بدهید چیز عجیبی است. چون شما به شهرت و اعتبار آنلاین نیاز دارید و برای همین مجبور هستید همواره بهترین و شایسته ترین رفتار راداشته باشید تا بتوانید مشتری های خوبی برای خودتان جذب کنید.

۴. از بازخوردها به شدت استقبال کنید و بخواهید تجربیات شان رادر اختیارتان بگذارند

دانستن نظرات، علاقمندی ها، ضعف ها و مشکلاتی که کاربران در مورد یک کالا یا خدمات با آن روبه رو بوده‌اند شما را برای بهسازی و احیای محصول قدیمی یا تولید و ارایه محصول و خدمات جدید یاری می‌رساند. سعی کنید دیدگاه های مشتریان رضایتمند را همیشه سرلوحه کارهایتان قرار دهید.

۵. به درستی خودتان را به کاربران آنلاین معرفی کنید

اینکه شما هر روز تغییر مسیر دهید و کاربران آنلاین ندانند که دقیقا برند شما چه کار و مسئولیتی دارد اصلا برای اعتبار آنلاین شما خوب نیست. همواره باید بدانید کسب و کار شما قرار است چه مسیری را طی کند و چه تاثیری بر ذهن مخاطب بگذارد. بنابراین اولین گام در اینمسیر این است که بدایند چطور خودتان را به کاربران آنلاین معرفی کنید.

۶. از تمام رویدادهای فضای مجازی که به شهرت و اعتبار آنلاین شما ضربه می‌زنند آگاه باشید

همیشه باید دنیای اطرافتان را رصد کنید تا مبادا یککاربر ناراضی یا مشتری ناخشنود در صفحات اجتماعی و فروم های پرمخاطب درباره شما بدگویی کرده باشد و شما هم از همه جا بیخبر نتوانسته باشید از خودتان دفاع کنید. یادتان باشد مدام اسمو شهرت خودتان را سرچ کنید و ببینید دیگران درباره تان چه می‌گویند.

۷. اجازه ندهید رقیبان تان هم بازار کسب و کار را از شما بگیرند و هم به اعتبار آنلاین تان ضربه بزنند

شما بهتر از ما می‌دانید که این دنیای بزرگ اینترنت اجازه هر نوع رفتار غیراخلاقی و ناجوانمردانه را به رقیبان تان می‌دهد و یک وقتی شما متوجهمی‌شوید که چندتا رقیب گردن‌کلفت بازار کسب و کار را از چنگ‌تان ربوده‌اند! بسیار پیش آمده که رقبا صفحات مجازی تقلبی با نام برند یک شرکت و موسسه ساخته اند و در راه تخریب و تبلیغات منفی کار کرده اند.

هیچوقت رقیبان تان را حتی اگر کوچک هستند دست کم نگیرید.

مطالب مرتبط

نظر شما !!!

نظر شما برای “۷ راهکار که اعتبار آنلاین کسب و کار خود را افزایش دهید”

قالب تفریحی